Nie pomagasz. Czasem lepiej nie dawać, bo tym, którzy proszą, można zafundować zmarnowane życie.
Jakub Wrona i Kuba Słowik z Fundacji Społecznej „Progres” chcieliby w przyszłym roku swoją kampanię rozwinąć i włączyć do niej markety
Beata Malec-Suwara /Foto Gość
Dajesz pieniądze na ulicy? Nie pomagasz – to tytuł kampanii społecznej przeprowadzonej przez tarnowską Fundację Społeczną „Progres” przy współudziale instytucji i organizacji pozarządowych zaangażowanych w działalność na rzecz potrzebujących. – Na co dzień zajmujemy się pomocą społeczną. Nasz pomysł na akcję zainicjowały podobne przedsięwzięcia podejmowane w wielu miastach w Polsce, ale wynikał z realnej potrzeby – mówi Kuba Słowik z fundacji.
Dostępna jest część treści. Chcesz więcej?
Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.